Klachtenservice
Klachten en Geschillen
Ons team van KidsDepot doet zijn uiterste best om uw bestelling met veel zorg in onze fabriek te maken en naar tevredenheid bij u te leveren. Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn met het door ons geleverde product of over de dienstverlening, dan helpen we je graag als volgt verder.
Stuur een email naar info@kidsdepot.nl met een beschrijving van je klacht voorzien van duidelijke foto’s. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een schriftelijke inhoudelijke reactie (email) van ons serviceteam. Een klacht kan betrekking hebben op het geleverde product of op de dienstverlening.
In het geval van een gegronde klacht, stelt KidsDepot voor hoe deze op te lossen. De oplossing zal binnen 4 weken worden uitgevoerd.
U kunt KidsDepot bereiken op
Telefoonnummer: + 31 (0)850 22 00 85
Maandag – Donderdag van 08.30 – 17.00 uur
Vrijdag van 08.30 – 12.30 uur
Zaterdag, zondag & feestdagen zijn wij niet bereikbaar.
Voor meer informatie verwijzen wij je naar onze Algemene voorwaarden