Algemene voorwaarden

PDF/Printen Algemene voorwaarden 

ARTIKEL 1 - WEBSHOP                                                                         

1.1.

De webshop van KidsDepot is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. KvK-nummer: 08164923 BTW-identificatienummer: NL8186.00.676B02 Op onze website vindt u onze contactgegevens.

1.2.

Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.

1.3.

Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.

1.4.

Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.

1.5.

De webshop heeft een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, om zich in te dekken tegen eventueel onterechte aansprakelijkheid die er wordt geclaimd door een klant.

1.6.

Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan onze medewerkers u graag te woord.

 

ARTIKEL 2 - BEDENKTIJD

2.1.

U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht u binnen deze termijn

ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren, zonder dat u het product zelf hoeft te betalen. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort.

2.2.

Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen indien mogelijk, voorzien te zijn van de originele, onbeschadigde verpakking (incl. alle accessoires behorende bij het artikel) samen met de kopie-factuur en een zo volledig mogelijk ingevuld retourformulier.

Om uw pakket zo snel mogelijk te verwerken is het handig om de volgende tips op te volgen:

• Stuur het artikel in een onbeschadigde verpakking retour

• Om de originele verpakking zo goed mogelijk te houden, kan deze het beste verpakt worden in een doos

• Plak het adres duidelijk op de langste zijde van het pakket

Breng het pakket bij het postkantoor. U ontvangt bij het postkantoor een bewijs van verzending, bewaar deze goed totdat de retourzending geheel is afgewerkt. De kosten voor het retourneren van een artikel is voor uw eigen rekening, tenzij het artikel een gebrek vertoont. Zodra het door u retour gestuurde artikel bij ons is verwerkt dan ontvangt u hierover automatisch bericht. Wij streven ernaar om uw retour zo spoedig mogelijk af te werken. Ons streven is om dit af te handelen binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van het pakket.

Onderstaand vindt u het adres waar u het pakket naar terug kunt sturen. Knip dit vlak uit en plak dit adres op de langste zijde van het pakket.

KidsDepot WAREHOUSE VSW

T.a.v. Retouren

Transportcentrum 19

7547 RT ENSCHEDE

Netherlands

ARTIKEL 3 - DE OVEREENKOMST

3.1.

De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of Paypal, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.

3.2.

De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het bevestigen van de bestelling.

3.3.

U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende aanmaningen de verschuldigde vorde­ring nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau.

3.4.

Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkin­gen terecht kunt.

3.5.

Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren, tenzij de levertijd anders staat aangegeven. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan op de hoogte brengen.

3.6.

De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.

 

ARTIKEL 4 - DE PRIJS

4.1.

De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.

4.2.

Wanneer u ons machtigt om automatisch een bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven, bent u verplicht ons een juist rekeningnummer door te geven. Misbruik of fraude wordt bestraft en gemeld bij de instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte gedaan bij de politie.

4.3.

De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. Zet- en drukfouten onder voorhoud. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld. 

4.4.

Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

 

ARTIKEL 5 - KLACHTEN EN GARANTIE

5.1.

Klachten over de levering dienen in eerste instantie per email aan ons gemeld te worden via info@coming.nl. Onze medewerkers staan u graag te woord. Wij zullen dan met de desbetref­fende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren.

5.2.

Klachten over het product zelf, dienen per email aan ons gemeld te worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor u contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor u bemiddelen als tussenpersoon. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u oplossen.

5.3.

Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Nadat een klacht is afgewikkeld, ontvangt u van ons achteraf een enquête met betrekking tot de klachtafwikkeling. Wij verzoeken u vriendelijk deze in te

vullen en aan ons terug te sturen. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.

5.4.

Op elk product dat wij aan u leveren, is een garantie van toepassing. Hoe lang deze garantie duurt, is geheel afhankelijk van het product. Indien u bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij u binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij ons. We geven géén wasgarantie. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.

5.5.

Wanneer het product binnen de garantieperiode kapot gaat, zullen wij het volledige aankoop­bedrag aan u vergoeden. Dat geldt echter niet wanneer er sprake is van opzet of bewuste beschadiging. Tevens verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met uw verzekeringsmaat­schappij, indien de schade plaats vindt na de garantietermijn. Mogelijk is deze te claimen op de inboedelverzekering. Voor beide situaties geldt dat er zonder een aankoopbon niet terugbetaald kan worden. Na het vervallen van de garantietermijn, komt ook de nieuwwaarde te vervallen bij mogelijke uitkering van een schade. Er wordt dan uitgekeerd op basis van dagwaarde.