USPS
  • Gratis verzending vanaf €75,- €6,95 €9,-
  • Binnen 1-2 werkdagen geleverd
  • 14 dagen recht op retour

Faq

Heb ik een account nodig om te winkelen bij KidsDepot?

Je hebt zelf de keuze om een bestelling te plaatsen met account of zonder account. Door een account aan te maken bij KidsDepot kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken, volgen en meer. Het is ook mogelijk een eenmalige bestelling te plaatsen, hierbij vul je je winkelwagen en klik je vervolgens op kassa, je gegevens worden dan eenmalig voor deze bestelling gebruikt.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Ja, tenzij er wordt vermeld dat het betreffende item niet op voorraad is.

Kan ik een uitverkocht/verwacht artikel reserveren?

Nee, reseveren of vooruit bestellen is helaas niet mogelijk.

Wanneer is een item weer op voorraad?

Dat wisselt per item. Wil je graag weten wanneer een betreffend item leverbaar is, kan je een email sturen naar info@coming.nl

Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb?

We streven naar een levertijd, mits op voorraad, van 1 á 2 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Online een bestelling wijzigen is – na plaatsing – helaas niet mogelijk. Uiteraard kun je bij verandering wel altijd contact opnemen met info@coming.nl

Hoe kan mijn bestelling volgen?

U ontvangt een track & trace code per email om uw bestelling te volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

We hanteren de volgende verzendkosten :

De bestellingen worden per GLS geleverd.

Voor bestellingen naar België en Duitsland geldt een toeslag.

Ik wil een bestelling afhalen, kan dat?

Nee, helaas is dat niet mogelijk.

Ik wil graag een artikel retour zenden, hoe werkt dat?